מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

העולם הדיגיטלי מביא עמו לא רק שינויים טכנולוגיים, אלא גם שינוי משמעותי בשוק העבודה. מקומם ותפקידם של איגודי עובדים נבחן מחדש, כאשר הם נדרשים להתמודד עם שינויים שחודרים לשוק העבודה. מקצועות רבים שהיו נפוצים בעבר נעלמים או עוברים התאמה טכנולוגית. תופעה זו מחייבת את המעסיקים ואת האיגודים לבחון אילו מקצועות נמצאים בסיכון, ואיך ניתן להיערך לשינויים הללו ולמנוע התנגשות


  • תאריך:24/07/2024 08:30
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A1

תיאור

הדבר היחיד שיותר הרסני ממדיניות עובדים מוטעית הוא יחסי עובדים מוטעים

עולם העבודה מתפתח במהירות, ומונע על ידי התקדמות טכנולוגית, גלובליזציה ושינויים דמוגרפיים. בינה מלאכותית, אוטומציה, מעצבים מחדש תעשיות ומשפיעות על מודלים מסורתיים של עבודה.

מחקר של הפורום הכלכלי העולמי צופה שעד שנת 2025, 85 מיליון מקומות עבודה ייעלמו ויוחלפו השפעת האוטומציה וה-AI, בעוד ש-97 מיליון מקומות עבודה חדשים ייווצרו בעיקר התחום הטכנולוגיה והבינה המלאכותית. ועולם העבודה יחייב מיומנויות והתאמות חדשות.

תופעה זו מחייבת את המעסיקים ואת האיגודים לבחון אילו מקצועות נמצאים בסיכון, ואיך ניתן להיערך לשינויים הללו ולמנוע התנגשות.

כשהטכנולוגיה מתפתחת במהירות ומובילה לשינויים מבניים משמעותיים במשק, תפקידם של האיגודים המקצועיים משתנה גם הוא. בעבר, היו האיגודים מגינים על זכויות העובדים ומקנים להם כלים להתמודד עם תנאי העבודה. בעידן החדש, עליהם להתמודד עם אתגרים והזדמנויות חדשים.

הוועידה תתעמק באתגרים ובהזדמנויות שמציגים שינויים אלה, ותבחן כיצד עובדים יכולים להסתגל ולשגשג בעידן שבו מיומנויות מתפתחות כל הזמן ומשרות מוגדרות מחדש.

הוועידה תערך ביום ד' - 24/07/2024
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים

המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.

וועידת יחסי העבודה תחקור את הנוף המתפתח של יחסי עבודה בישראל בעידן העבודה החדש, ותדון בשאלה האם ארגוני עובדים ואיגודים עדיין רלוונטיים בעידן הבינה המלאכותית והאוטומציה?

הוועידה תבחן את השאלה האם ניתן בעידן החדש ליצור ולשמור על סביבת עבודה הוגנת ופרודוקטיבית, המאזנת בין האינטרסים ההנהלה לאלו של נציגי העובדים ולהבטיח סביבת עבודה חיובית והרמונית?

הצטרפו אלינו ליום גדוש בתוכן איכותי ומעשיר, למפגש מקצועי וחווייתי עם מיטב המומחים והמרצים בתחום זה בארץ.

הכנס יכלול גם ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.

הרשמו כעת והצטרפו לחוויה מקצועית, מעשירה ומחכימה המקדמת דיאלוג ושיתוף ידע במשאבי האנוש. היו חלק מהמהפכה ב HR ותהנו בנוסף גם ממפגשי נטוורקינג, מופע בידור ותערוכת ספקים תוססת ומעשירה.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!
הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass


לוח ההרצאות ותוכנית מסלול יחסי עבודה


מנחה הכנס: שוקי שטאובר, חוקר וסופר בתחומי ניהול, קריירה, איגוד מקצועי ועבודה

15:00 מופע סיום: פרוביזורי 2024 - מופע בידור מאולתר

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן

הוועידה כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכת ססגונית ומרתקת:

המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.

הירשמו עכשיו (חינם) ונתראה בכנס

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass