עתיד הגיוס - בינה מלאכותית וביג דאטה ברכישת כישרונות

מיתוג מעסיק וטכנולוגיות גיוס image
בעולם התחרותי ביותר של רכישת כישרונות, כוחו של ארגון נשען לא רק על המוצרים או השירותים שלו, אלא גם על החוזק של אנשיו. עם זאת, משיכת המועמדים הנכונים היא רק חלק אחד מהפאזל. האתגר האמיתי טמון בלשכנע את אותם מועמדים לתפקידים הנדרשים לבחור בארגון שלכם על פני אחרים. כאן נכנס לתמונה כוחו של מיתוג מעסיק, ובנוף הארגוני המתפתח של היום, זה חשוב יותר מתמיד.

יצירת מיתוג מעסיק איכותי היא לא מותרות, אלא הכרח. זהו מרכיב אינטגרלי מהאסטרטגיה הכוללת של החברה, המשפיע לא רק על תהליך הגיוס אלא גם על המעורבות והשימור של עובדים קיימים. זה משתרע מעבר לפרסום משרות. מדובר בבנייה ותחזוקה של מוניטין כמעסיק מועדף, מקום שבו אנשים לא רק גאים לעבוד אלא גם להוטים לתרום ולצמוח!

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים
מסלולי התוכן


במסלול מיתוג מעסיק וטכנולוגיות גיוס, של וועידת ישראל למשאבי אנוש, HR2024, נתעמק בתחום של מיתוג מעסיק, נבחן את חשיבותו, ונשרטט את השלבים המרכזיים ביצירת אסטרטגיית מיתוג מעסיק מוצלחת, ונציג כמה מהאסטרטגיות החדשניות שניתן לאמץ כדי לקדם ביעילות את הארגון שלכם כמקום עבודה מבוקש.


הכנס ידון בעזרת מומחים כיצד להתאים את אסטרטגיית מיתוג המעסיק שלכם לצרכים הארגוניים שלכם, כיצד למדוד את הצלחתו וכיצד להתגבר על אתגרים פוטנציאליים שצפויים בדרך.

בין אם אתם מגיעים מחברת סטארט-אפ קטנה המבקשת להטביע את חותמה או בין אם אתם נציגים של תאגיד מבוסס המבקש למשוך דור חדש של כישרונות, הכנס הזה יספק לכם תובנות ואסטרטגיות לשיפור מיתג המעסיק שלכם ויראה איך ניתן להתבלט בשוק הגיוס.

בסופו של יום, הנכס הגדול ביותר של החברה שלכם הוא האנשים, ומיתוג מעסיק חזק הוא המפתח למשוך ולשמור על הטובים ביותר אצלכם.

הוועידה תדון בדרכים לטיפוח תרבות של פתיחות, שקיפות והכלה על ידי עידוד לתקשורת פתוחה, משוב ושיתוף פעולה בין העובדים, ויצירת תרבות שבה כולם מרגישים מוערכים ונכללים.

ועידת ישראל למשאבי אנוש, תציג את תחומי אחריות של מנהלי משאבי אנוש בבניית מיתוג מעסיק. תדון בעזרת מומחים איך ובאילו כלים טכנולוגים מומלץ לחברות לגייס (רכישת כישרונות), ותעניק למשתתפים מורה נבוכים לבניית מיתוג מעסיק מוצלח שמניב תוצאות!

הירשמו עכשיו לכנס והבטיחו את מקומכם!!

הכנס ייערך ביום ד' -24/07/24
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

בכנס זה כמו גם בכל מסלולי הכנסים של הוועידה, אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים
מסלולי התוכן

המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום

כהטבה נוספת, קבלו כאן את רשימת השלבים והאסטרטגיות לבניית מיתוג מעסיק מוצלח!

המרכז הבינלאומי לכנסים, ביחד עם צוות המומחים והמרצים של הכנס שמחים להגיש לכם להלן, כהטבה בלעדית למשתתפי הכנס, את רשימת השלבים והאסטרטגיות לבניית מיתוג מעסיק מנצח כולל כאלו שיעזרו לכם לבנות תדמית מוצלחת של מיתוג מעסיק!

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום וכוללת אירוח מלא של כיבוד בוקר, כיבוד צהרים ומופע סיום, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומוגבלת במספר המשתתפים. קדימות ברישום חינם תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש"
לרשימת השלבים והאסטרטגיות – הקליקו כאן


כנס מיתוג מעסיק וטכנולוגיות גיוס, הינו חלק מוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, הכוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מורכבת מחמישה מסלולי תוכן:
המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.
בנוסף האירוע מהווה חממת נטוורקינג ואתם מוזמנים ליצור שיתופי פעולה, להחליף רעיונות וליצור קשרים בעלי ערך עם מנהלים/ות מארגונים אחרים בתעשייה. אינטראקציות אלו מובילות לרוב להזדמנויות וליצירת מערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח.

מאחלים לכם כנס מעשיר וביקור מהנה ומועיל!