הכנס שיעזור לכם להיות מעסיק אטרקטיבי

מיתוג מעסיק וטכנולוגיות גיוס
עד לא מזמן, כדי לגייס את העובד הנכון היה מספיק לפרסם בעיתונים כלכליים, רשתות חברתיות  ובלינקדאין, אבל כיום הגיוס הפך מורכב הרבה יותר. המחסור בעובדים הביא חברות ובראשם חברות הייטק להשקיע מאות ואף מיליוני שקלים, כדי לגייס עובדים.

כיום חברות לא ממתינות לפניית מועמדים שפונים לחברה המעסיקה באופן אקטיבי, אלא מחפשות ופונות לעובדים באופן יזום, ובפועל החברה היא זו שמציעה למועמד את המשרה במקום שהמועמד הוא זה שיפנה אל החברה ויגיש קורות חיים.

בשוק כל כך תחרותי, בו טאלנטים מקבלים עשרות הצעות מפתות מדי יום, נאלצות חברות ששואפות להגדיל את סיכוי הגיוס להשתמש בדרכים יצירתיות ופרו אקטיביות כדי להצליח במשימה.
ואכן, חלק מהדרכים הללו הם להגדיל את הצעת הערך של החברה למועמדים ועובדי הארגון ולהפוך את החברה לנחשקת באמצעות מיתוג מעסיק.

וועידת ישראל למשאבי אנוש, תדון בהשלכות של מצב זה על המעסיקים ותציג בעזרת מומחים כלים אופרטייבים לפיתוח מיתוג מעסיק, לצד פתרונות טכנולוגיים חדשים להצלחה בגיוס עובדים.