רווחה ארגונית, חווית עובד ואושר כמתכון להצלחה. השלושה קשורים קשר סבוך וממלאים תפקיד מכריע בהצלחה ארגונית ואינדיבידואלית כאחד. אלמנטים אלו יוצרים מעגל סגולה שבו מקום עבודה בריא, מרתק ושמח מגביר את הביצועים הארגוניים, מה שמוביל בתורו לתוצאות טובות יותר עבור הארגון, תורם לחוסן ומחזק אותו להתמודדות טובה יותר עם אתגרים ושינויים. וועידת ישראל למשאבי אנוש, מקדישה השנה את מסלול רווחה וחווית עובד, לנושאים אלו וגם לנושאים ולאתגרים שהתעוררו בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" והשלכותיה.


  • תאריך: 24/07/2024 08:15
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A2

תיאור

"עובדים שמרגישים מוערכים נוטים יותר לעשות את הקילומטר הנוסף" 

ריצ'רד ברנסון (יזם ומייסד Virgin Group)

ברוכים הבאים לעולם המרגש של חווית עובד (EX - Employee Experience) ורווחת עובדים (EWB - Employee Well-Being)! התכוננו לגלות את הסודות לאושר ארגוני בכנס מנהלי הרווחה הקרוב הנערך במסגרת וועידת ישראל למשאבי אנוש.

אתם מוזמנים לגלות את הגורמים המורכבים שתורמים לרווחה הארגונית. באמצעות מחקר מלא תובנות, מקרי בוחן אמיתיים ואסטרטגיות מעשיות, שיוצגו בכנס, כמו גם כיצד ליצור תרבות מטפחת במקום עבודה המניעה פרודוקטיביות, מטרה ואושר.

הכנס ייערך ביום ד' - 24/07/2024
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

הכנס יספק למשתתפים הזדמנות למפגשי נטוורקינג וביקור חוויתי בתערוכת הספקים לרווחה ואושר ארגוני.
השתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד. 

ועוד פרט חשוב ומשמעותי: הכנס נטול חסויות או מרצים מטעם והוא מציע מקצועיות נטו!

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.

הכנס יציג גישה הוליסטית להבנה ושיפור חווית העובד בכל האינטראקציות שיש לעובד עם הארגון, מגיוס ועד סיום עבודתו. הכנס יחשוף את הטרנדים המובילים בעקבות מלחמת חרבות ברזל והשלכותיה ובכלל זה תמיכה בבריאות הנפש, איזון בין עבודה לבית, יוזמות לבריאות גופנית ויצירת סביבת עבודה תומכת. הדגש הוא על ההבנה שרווחת העובדים משפיעה ישירות על הפרודוקטיביות, היצירתיות, ובסופו של דבר, על הצלחה ארגונית.

"אנשים ישכחו את מה שאמרת, אנשים ישכחו את מה שעשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש"

כנס זה מהווה הזדמנות למנהלים ולאנשי משאבי אנוש ללמוד, לשתף ולתרום לעיצוב עתיד העבודה, לקבל כלים ורעיונות חדשניים לשיפור הרווחה וחווית העובד. בואו לקבל מודלים לתמיכה באיזון בין עבודה לבית, גמישות ושייכות בואו לשמוע על נתונים ומדדים המקשרים בין יוזמות רווחה לשורה הרווח. בואו ללמוד איך להטמיע רווחה בערכים ארגוניים ובמנהיגות.

הכנס יכלול ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.

ועוד פרט חשוב ומשמעותי: הכנס נטול חסויות או מרצים מטעם והוא מציע מקצועיות נטו!


לוח ההרצאות מסלול רווחה וחווית עובד

מנחה הוועידה: אמיר זמורה, יועץ תקשורת, מומחה להתמודדות וניהול משברים ארגוניים


שעת ההרצאה: 09:30

שעת הדיון:  10:30 


שעת ההרצאה: 11:30 


שעת ההרצאה: 12:30 


שעת ההרצאה: 13:00


שעת ההרצאה: 14:00


שעת ההרצאה: 14:25



שעת מופע: 15:00

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן


וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מורכבת חמישה מסלולי תוכן:

המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים

המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד עשיר, ביקור בתערוכת ספקים חוויתיית ומופע סיום.

קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.

הירשמו עכשיו (חינם) ונתראה בכנס