מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2021, הינה האירוע הגדול, המקצועי והמקיף למקצועות HR בישראל. הוועידה תציג סדר יום חדשני לתועלת אנשי משאבי אנוש, מכל התחומים וענפים. מגפת הקורונה חייבה את מחלקות משאבי האנוש להבטיח שעובדים יוכלו לנווט בהצלחה בין פרוטוקולים ומדיניות משתנה במקום העבודה, כאשר מנהלי משאבי אנוש נדרשים לנהל את ההשפעות של המגפה על הארגון ולהחזיר את היציבות הארגונית לסביבת העבודה. וועידת ישראל למשאבי אנוש היא המקום שבו תקבלו תובנות הנחוצות לקבלת החלטות בניהול משאבי אנוש שיסייעו לכם להצעיד את הארגון שלכם קדימה, תוך תמיכה בצרכים הייחודיים של כל ארגון בהווה ובעתיד. התמקדות עיקרית השנה תהיה בהנעת ההצלחה של משאבי האנוש עם היציאה ממגפת מקורונה.


  • תאריך: 07/07/2021 08:00
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A3

תיאור

יחסים / ניהול / מנהיגות

המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום משאבי אנוש, מכריזים בזאת על פתיחת ההרשמה לוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2021 ושמחים להזמינכם ליהנות מחוויה מקצועית יוצאת דופן, הכוללת הרצאות מקצועיות, מרצים מעניינים ומפגשי נטוורקינג עם כל העוסקים במקצועות המשאב האנושי בישראל.

הכנס ייערך ביום ד' -07/07/2021
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש


וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2021,, כוללת 4 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר אירגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מורכבת מארבעה מסלולי תוכן:

המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו


 

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש

וועידת ישראל למשאבי אנוש -  HR2022, מתקיימת במימון מלא של המרכז הבינלאומי לכנסים, ומכאן שהשתתפות בכנסים אינה כרוכה בתשלום, אולם היא מיועדת למוזמנים בלבד, מותנת ברישום מראש ומגבלת במספר המשתתפים.

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו

קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" בפייסבוק ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא:
להצטרפות לפורום משאבי אנוש: הקליקו כאן 

קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי כ"א, HRBP מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה, מנהלי רווחה וחווית עובד, וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!