דווקא בתקופה שבה הארגונים מתמודדים עם מתיחות כלכלית, ביטחונית וחברתית, יחסי העבודה הופכים להיות המרכיב שמחזיק את הארגון יציב. היום, יותר מתמיד, נדרשת מערכת יחסים שמבוססת על אמון, שקיפות ושותפות – בין הנהלות, ועדים ועובדים. המטרה לפתח יחסי עבודה שמייצרים שקט תפעולי, כוח ארגוני וחוסן לטווח ארוך — גם כשהמציאות בחוץ מאתגרת.
יחסי עבודה הם לא רק משפט ומו״מ – הם הבסיס לחוסן ארגוני עמוק.
בעידן שבו חוסר הוודאות הוא קבוע, ועדי עובדים, הנהלות ומנהלים נדרשים לשתף פעולה אחרת. במסלול זה נציג תובנות על בניית אמון, ניהול משברים ארגוניים, מניעת שחיקה, והתנהלות מול עובדים בתקופות רגישות – בעזרת מומחים מהשטח וכלים עדכניים מהמשפט, הניהול והפסיכולוגיה הארגונית.
כשהטכנולוגיה מתפתחת במהירות ומובילה לשינויים מבניים משמעותיים במשק, תפקידם של האיגודים המקצועיים משתנה גם הוא. בעבר, היו האיגודים מגינים על זכויות העובדים ומקנים להם כלים להתמודד עם תנאי העבודה. בעידן החדש, עליהם להתמודד עם אתגרים והזדמנויות חדשים.
הוועידה תתעמק באתגרים ובהזדמנויות שמציגים שינויים אלה, ותבחן כיצד עובדים יכולים להסתגל ולשגשג בעידן שבו מיומנויות מתפתחות כל הזמן ומשרות מוגדרות מחדש.
הוועידה תערך ביום ד' - 21/01/2026
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב
נושאים שיועלו לדיון:
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד
המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.
קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן
הוועידה כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכת ססגונית ומרתקת:
המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.
קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.
וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.