דווקא בזמנים של מתיחות – כלכלית, בטחונית וחברתית – יחסי העבודה הופכים לקריטיים לשקט וליציבות הארגונית. במסלול זה נעסוק בתקשורת בין ועדים להנהלות, בגישור בזמן סכסוך ובניהול דיאלוג בגובה העיניים. נבחן את אחריות ההנהלה למנהיגות שמכבדת זכויות, מונעת שחיקה ומביאה תוצאות.


  • תאריך:23/06/2025 08:30
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף:אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A4

תיאור

שקיפות, דיאלוג ושותפות - כך מייצרים יציבות בתקופות רועשות

יחסי עבודה הם לא רק משפט ומו״מ – הם הבסיס לחוסן ארגוני עמוק.
בעידן שבו חוסר הוודאות הוא קבוע, ועדי עובדים, הנהלות ומנהלים נדרשים לשתף פעולה אחרת. במסלול זה נציג תובנות על בניית אמון, ניהול משברים ארגוניים, מניעת שחיקה, והתנהלות מול עובדים בתקופות רגישות – בעזרת מומחים מהשטח וכלים עדכניים מהמשפט, הניהול והפסיכולוגיה הארגונית.

כשהטכנולוגיה מתפתחת במהירות ומובילה לשינויים מבניים משמעותיים במשק, תפקידם של האיגודים המקצועיים משתנה גם הוא. בעבר, היו האיגודים מגינים על זכויות העובדים ומקנים להם כלים להתמודד עם תנאי העבודה. בעידן החדש, עליהם להתמודד עם אתגרים והזדמנויות חדשים.

הוועידה תתעמק באתגרים ובהזדמנויות שמציגים שינויים אלה, ותבחן כיצד עובדים יכולים להסתגל ולשגשג בעידן שבו מיומנויות מתפתחות כל הזמן ומשרות מוגדרות מחדש.

הוועידה תערך ביום ב' - 23/06/2025
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

נושאים שיועלו לדיון:

  • איך שומרים על שקט תעשייתי בתקופה סוערת?
  • בין עובדים למנהלים: דיאלוג כבסיס לאמון
  • ועדים, זכויות ורגולציה: מה השתנה ב-2025?

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים

המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.

הצטרפו אלינו ליום גדוש בתוכן איכותי ומעשיר, למפגש מקצועי וחווייתי עם מיטב המומחים והמרצים בתחום זה בארץ.

תוכנית וסדר יום







הכנס יכלול גם ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!
הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass


הוועידה נטולת חסויות, אין בה פרסום סמוי או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!

קדימות ברישום תינתן לחברי "פורום משאבי אנוש" ולמצטרפים חדשים. ניתן להצטרף לפורום בקישור הבא: להצטרפות לפורום משאבי אנוש - הקליקו כאן

הוועידה כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכת ססגונית ומרתקת:

המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים


קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.

הירשמו עכשיו (חינם) ונתראה בכנס

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass לכנס החדש