ברוכים הבאים לוועידת ישראל למשאבי אנוש: בואו לנווט באתגרים ובהזדמנויות של עולם משאבי האנוש המשתנה

עולם משאבי האנוש HR2024: חוסן, חדשנות והשראה image
המציאות המשתנה במהירות דורשת גמישות וחוסן בניהול משאבי אנוש. בעידן שבו העובדים דורשים יותר גמישות והבנה, משאבי אנוש עומדים בחזית השינוי.

הצטרפו לוועידת ישראל למשאבי האנוש HR2024, כדי לגלות את הטכנולוגיות והאסטרטגיות החדשות שמעצבות את עתיד העבודה, ללמוד כיצד להתמודד עם אתגרים בלתי צפויים, ולחקור פתרונות חדשניים שיסייעו להוביל את הארגון להצלחה. בואו לשמוע ממיטב המומחים כיצד לאמץ גישות חדשניות ואמפתיות בניהול עובדים, ולהבטיח שהארגון שלכם מוכן לעתיד!


עולם משאבי האנוש מתפתח בקצב חסר תקדים. בעוד עתיד העבודה נכתב מחדש, אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש מוצאים עצמם עומדים בראש השינוי. עם התקדמות הטכנולוגיה והשינוי בציפיות העובדים, נוצרה פרדיגמה חדשה שהפכה את עולם משאבי האנוש, לתחום דינמי בו ההצלחה תלויה בזריזות, חדשנות והבנה עמוקה של מה באמת מניע אנשים ומעורר השראה.


הוועידה תיערך ביום ד' - 24/07/2024
מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש ומיועדת למוזמנים בלבד!

הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass ללא עלות






ענף משאבי האנוש בישראל מתמודד עם אתגרים ייחודיים. המלחמה המתמשכת בעזה והלוחמה בצפון, מוסיפים שכבות של מורכבות, הדורשים מאנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש לנווט בין חששות ביטחוניים, שיעורי תחלופה גבוהים ומחיר רגשי של עבודה בזמן מלחמה. בואו לקבל כלים, תובנות ופתרונות שיאפשרו לכם לאזן בין הצורך בכוח עבודה יציב לבין פריסות ורוטציות תכופות הדורשות מיומנות ואמפתיה יוצאת דופן.

בוועידה השנה תגלו אסטרטגיות חדשות ליישום סידורי עבודה גמישים, חיזוק ערוצי תקשורת והצעות לשירותי תמיכה המסייעים לעובדים להתמודד עם מתח וטראומה. הוועידה תדגיש את החשיבות של אמפתיה, חוסן וקהילה בהתגברות על אתגרים והבטחת רווחת העובדים.

הוועידה היא לא רק כנס אלא אירוע ציון דרך שנועד לספק לכם את התובנות והידע כדי לשלוט במורכבות של ניהול משאבי אנוש בתקופה ייחוודית זו. הוועידה תציג בעזרת מומחים את תרומתה של הבינה מלאכותית לניהול משאבי אנוש, ותברר את ההשפעה של AI גנרטיבי על חדשנות, פרודוקטיביות ותרבות ארגונית, ותבחן את השפעותיו הספציפיות של ה-AI על תפקוד משאבי אנוש.

הוועידה מציעה 5 מסלולי תוכן לצד מפגשי נטוורקינג ותערוכת ספקים ססגונית ומעשירה.
לעיון בתוכניות הוועידה, סגל המרצים ובחירת מסלול התוכן, הקליקו על הכפתור הרלוונטי.

תוכנית וסדר יום
סגל המרצים
מסלולי התוכן
* ניתן לשלב בין המסולולים ביום האירוע עצמו בהתאם לתחום התעניינותכם.


"הדרך להתקדמות עוברת דרך אנשים" - מפגש נכון אחד יכול להניע אתכם קדימה בקריירה, אל תפספסו את הנטוורקינג !


למשתתפים בוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, מובטחת תוכנית מקצועית, ייחודית ובלעדית בחווית למידה מעשירה עם כיבוד עשיר, מפגשי נטוורקינג, ביקור בתערוכת ספקים למשאבי אנוש, ולסיום מופע סטנד אפ מצחיק ושנון שלא תשכחו!

אל תחמיצו את ההזדמנות יוצאת הדופן הזו להתחבר, ללמוד ולצמוח עם הטובים והמבריקים ביותר של עולם ה-HR בישראל.  הירשמו עכשיו ותהיו חלק מחוויה ייחודית ויוצאת דופן זו!

הגבול היחיד למימוש המחר שלנו הוא הספקות שלנו של היום (פרנקלין ד. רוזוולט). הצטרפו אלינו למפגש השנתי של תעשיית משאבי האנוש בישראל ב-24 ביולי 2024 באקספו תל אביב, ובואו לעצב יחד את עתיד העבודה!

עתיד העבודה שייך לאלה שיכולים לטפח תרבות של אמון, אמפתיה ולמידה מתמשכת, שבה כל אדם מרגיש מוערך, מועצם ומקבל השראה לתרום מכישרונותיו הייחודיים*

*ביל גייטס


כל הכרטיסים המוצעים לכנס זה, הם מסוג Free Pass המאפשרים כניסה חופשית ללא עלות לכל ההרצאות והמסלולים לפי תחום התעניינותכם כולל כניסה לתערוכת הספקים הגדולה בישראל למשאבי אנוש, רווחה ואושר ארגוני אך מיועדים לבעלי תפקיד רלוונטיים.


בואו להגדיר מחדש ניהול מטענים אנושיים:
למנהלי משאבי אנוש בישראל, ישנם אתגרים ייחודיים כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל והשלכותיה. הם צריכים לטפל בהשפעה הפסיכולוגית של המלחמה על העובדים, להבטיח תמיכה ומשאבים לאלו שנפגעו, ולאזן בין הדאגות לביטחון האישי של העובדים לבין חוסן ושמירה על סביבת עבודה פרודוקטיבית. הכנס יציג למנהלי משאבי אנוש תובנות ופתרונות לניהול המורכבות של כוח עבודה וסרגל כלים לקידום ההבנה, הסובלנות ושיתוף פעולה בין העובדים.

סמנו ביומן: 24/7/2024, אקספו ת"א
בואו להעצים את הצוותים שלכם! בואו ליצור לעצמכם אפשרויות חדשות!

נתראה בוועידה

יעקב אלוש, יו"ר וועידת ישראל למשאבי אנוש

יעקב אלוש, יו"ר וועידת ישראל למשאבי אנוש


בוועידה זו כמו בכל הכנסים של המרכז הבינלאומי לכנסים, אין התערבות של נותני חסות בתכנים, אין הרצאות מסחריות או מרצים מטעם, והיא מציעה תוכן מקצועי ובעל ערך גבוה המועבר על ידי מיטב המומחים והמרצים מעוררי ההשראה בתחום!


בואו ליהנות גם מביקור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה בישראל לתעשיית משאבי אנוש, אושר ארגוני וחווית עובד המציגה פתרונות ושירותים לניהול ההון האנושי ושירותים לענף. בואו לכבוש יחד את עתיד משאבי האנוש. הירשמו עכשיו!

"הדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתה עושה. אם עדיין לא מצאת, תמשיך לחפש. אל תסכים להתפשר." *

*סטיב ג'ובס

לסיכום: הוועידה, תספק לכם הזדמנויות ללימוד מגמות חדשות בתעשייה, רכישת ידע חדשני ואקטואלי, תסייע ביצירת קשרים עם עמיתים ומומחים ותעודד שיתופי פעולה מקצועיים. מהרו להירשם מספר הכרטיסים מוגבל.



הקליקו והבטיחו לעצמכם כרטיס Free Pass ללא עלות