פיתוח מנהיגות ומחוברות: מה בין פיתוח מנהיגות לבין יחסים, מיצוי יכולות ותפוקה גבוהה

גיא בן דוד image

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023

מסלול כנס:  ניהול רווחה לאושר ארגוני וחווית עובד

שם הרצאה: פיתוח מנהיגות ומחוברות: מה בין פיתוח מנהיגות לבין יחסים, מיצוי יכולות ותפוקה גבוהה
 

תאריך:  18/1/23 שעה: 09:30

מיקום: אקספו תל אביב, ביתן 10 - אולם A2

מרצה: גיא בן דוד, מנכ"ל ומייסד Skills ומנחה בכיר בביה"ס לפיקוד ומנהיגות של חיל האוויר

השתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש


תמצית ההרצאה:

הקשר בין פיתוח מנהיגות למחוברות הוא מובהק וחד משמעי. מחקרים רבים מתייחסים ליישום מנהיגות כמרכיב החיוני ביותר לרווחה ויחסים בזירה ארגונית. על תכניות פיתוח מנהיגות לתת מענה יישומי ומדויק לאתגרי הניהול המרכזיים כאן ועכשיו, מותאמים למציאות המשתנה. עליהן לעודד מעשי מנהיגות שיתורגמו לגידול בשביעות רצון, התפוקה, רווחה ונאמנות לארגון.

בהרצאה תמצית העיקרים מתכנית פיתוח מנהיגות שלמה בהתייחס ליחסים בארגון, חכמת אנשים, מוטיבציה, חניכה, הערכת עובדים ושימור אנשי מפתח. יובאו תוצרי מחקר עדכניים ודוגמאות רבות לחיבור החד משמעי בין פיתוח מנהיגות למחוברות, כפי שיושמו בארגונים מובילים.

גיא בן דוד – מנכ"ל Skills. חוקר מומחה לניהול, יחסים ומנהיגות ארגונית. מזה 17 שנים מרצה בארץ ובעולם בתחומי שינוי וצמיחה ארגונית, מחוברות ומוטיבציה, חכמת אנשים ומנהיגות מעשית. פיתח את אחת מתכניות פיתוח המנהיגות העדכניות והטובות היום בישראל. גיא עושה חיבור לא שגרתי ומרתק של עולמות תוכן מגוונים. הוא מביא חשיבה יוצאת דופן שנועדה לשנות דפוסי פעולה מוכרים ולקדם יישום מנהיגות תכליתית בזירה הארגונית.

מסלול רווחה לאושר ארגוני וחווית עובד
אושר ארגוני הוא לא משהו מוכן. הוא מגיע משיתוף הפעולה של העובדים. הרעיון שאושר הוא משהו שאנחנו יוצרים לעצמנו, ושהוא לא משהו שניתן לנו. בהקשר של מקום העבודה, זה אומר שארגונים ומנהיגים יכולים ליצור סביבת עבודה ותרבות חיובית המקדמת אושר ורווחה, אבל בסופו של דבר זה תלוי בעובדים שיעשו מעשה וייצרו את האושר שלהם בתוך הסביבה הזו.

ליצירת חווית עובד חיובית וקידום אושר ארגוני יכולים להיות מספר יתרונות, לרבות הגברת הפרודוקטיביות, שימור הכישרונות המובילים וההצלחה הכוללת של הארגון.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023, תציג אסטרטגיות ישימות שיכולות לעזור לכם ליצור חווית עובד חיובית ולקדם את האושר הארגוני בעולם העבודה החדש.


תוכנית וסדר יום
סגל המרצים
המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023, כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר ארגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מורכבת מחמישה מסלולי תוכן:
המשתתפים יוכלו לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.
בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!

קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי אושר ארגוני, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי הוא חלק משגרת עבודתו.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכולל גם חיבור עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים מובילים ממגוון תחומים.




אתר וועידת משאבי אנוש