תפסיקו לישון בעמידה- כל מה שצריך לדעת על שינה והצלחה בעבודה

סיון אבוט ברקן image

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2022


תפסיקו לישון בעמידה - כל מה שצריך לדעת על שינה והצלחה בעבודה

תאריך: 20/07/22
שעה: 10:30
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

השתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש

מה הקשר בין שינה למחלות והשמנת יתר? עד כמה השינה משפיעה על ההצלחה שלנו בעבודה? האם נוכל להחזיר שעות שינה אבודות, כדי להפוך ליעילים יותר? למרות שאנחנו משקיעים שליש מהחיים שלנו בשינה היא האחרונה בסדר העדיפויות שלנו.

בהרצאה נבין את חשיבותה האמיתית. אנשים שישנים רק 6 שעות יעילים פחות מאלה שישנים 7 שעות ורובינו לא ישנים מספיק! מחצית מהמבוגרים בישראל מודים כי העייפות פוגעת בתפקוד שלהם בעבודה ולמרות זאת כולנו ממשיכים "לישון בעמידה".

חסך בשעות שינה פוגע אנושות בכיס המעסיק, בשוק העבודה בארה"ב לדוגמא, הוא גורם להפסד של לא פחות מ- 411 מיליארד דולר בשנה ולמרות זאת שינה, כמובן, איננה חלק מהסכם העסקה בשונה משעות עבודה, נסיעות, ארוחות, או פנסיה.

מדוע אנחנו ישנים? מה הם תפקידי השינה? כמה שעות צריך לישון בכלל? והאם ניתן לחנך אותנו כמבוגרים לשינה טובה ואיכותית יותר? אם אנחנו רוצים להגיע ל- 100% ערנות ולקום בגרסה המוצלחת ביותר שלנו אנחנו חייבים להפסיק להתייחס לשינה כבזבוז זמן! בהרצאה מעשית זו נבין את חשיבות השינה ונלמד איך לשפר את איכות ואורך השינה שלנו על מנת להפוך את החיים שלנו עשירים ואפקטיביים יותר.

מרצה: סיון אבוט ברקן, RD MSc, פיזיולוגית-דיאטנית בעלת תארים במדעי התזונה ופיזיולוגיה ופרמקולוגיה. 

מרצה בתחומי שינה בריאה ותזונה, בעלת קליניקה פרטית, מדריכת יוגה ומעבירה סדנאות בפיזיולוגיה, תזונת ילדים ותזונת ספורט. שמשה כסמנכ"לית עמותת הדיאטנים 'עתיד'.

ייעצה בתחומי תזונה וניהול ערנות מבצעית של צוותי אוויר בחייל האוויר הישראלי ומופיעה בנושאי בריאות בטלוויזיה, בפלטפורמות תקשורת אחרות.

* ההרצאה תינתן במסגרת מסלול רווחה לאושר ארגוני וחווית עובד

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2022, כוללת 5 מסלולי תוכן מרכזיים וכן ביקור בתערוכה ססגונית ומרתקת להצעות ולרעיונות לפיתוח אושר אירגוני ובכלל זה שירותים ומפגשים עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש.

הוועידה מציעה 5 מסלולי תוכן:ניתן לשלב בין המסלולים וההרצאות בהתאם לתחומי התעניינותם ולהשתתף בכל האירועים במתחם.


וועידת ישראל למשאבי אנוש - יולי 2022
הירשמו עכשיו - מספר המקומות מוגבל!