סוגיות משפטיות, מקומיות וגלובליות והשפעת הבינה מלאכותית על מקומות עבודה ואיגודים מקצועיים שחשוב לדון בהם בדחיפות!

הרצאה מרתקת שמתעמקת בחדירה המהירה של הבינה מלאכותית (AI) לחיינו, ולדינמיקה שהיא יוצרת במקומות העבודה.  

אם אתם חוששים מהאופן שבו הטכנולוגיה משנה את מרקם חיי העבודה שלנו? 

אם אתם סקרנים לגבי ההשלכות המשפטיות המלוות את חדירת הבינה המלאכותית במקום העבודה? 

ההרצאה הזו בשבילכם!

בעידן שבו אינטליגנציה מלאכותית וצ'אטבוטים של GPT נטוו עצמם בצורה חלקה לתוך חיי היומיום שלנו, מתעוררות כעת שאלות משפטיות דחופות. כוח העבודה המקומי והעולמי נמצא כעת בצומת דרכים, והדרך בה אנו מתייחסים לנושאים אלו היום תעצב את נופי המחר! 

בואו להרצאתה של פרופסור שלומית יניסקי רביד, החוקרת את ההשפעות העולמיות והמקומיות של AI על מקומות עבודה ואיגודים מקצועיים. בואו להשתתף בדיון על השימוש האתי בבינה מלאכותית לצורך גיוס עובדים, קידום מכירות וסיום עבודה. 

ההרצאה תאפשר וויכוח סביב השילוב של צ'אט GPT בתוך מקומות עבודה. להיחשף להיבטים המשפטיים של מעקב וניטור עובדים באמצעות AI, ולבחון את הנוף המשפטי בארץ ובעולם בנוגע לשימוש בבינה מלאכותית במקומות עבודה. 

הרצאה זו תצייד אתכם בתובנות וידע כדי לנווט בעולם החדש והאמיץ של AI במקום העבודה, ותסייע לכם לפענח את התעלומות והמורכבויות של תפקידה של AI בחיי העבודה החדשים שלנו. 


הכירו את המומחה: 

פרופסור שלומית יניסקי רביד, ראשת ביה"ס בלימודי מאסטר במשפטים ב"משפט מסחרי, היי טק וטכנולוגיה", יו"ר משותפת בוועדה לתארים מתקדמים, המייסדת וראשת מכון שלום למחקר השוואתי ומרכז אליהו למשפט וטכנולוגיה, הקריה האקדמית אונו, מרצה בתחום אתגרי הטכנולוגיות המתקדמות אוניברסיטת פורדהאם ניו יורק, ארה"ב ועמיתת מחקר באוניברסיטת ייל.


הזמינו את מקומכם עכשיו 
ההשתתפות ללא תשלום אולם מותנת ברישום מראש.


מועד: 12/07/2023 שעה 10:30

מקום: שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A1


הרשמה לכנס

לכל ההרצאות בכנס הקליקו כאן

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2023, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!

וועידת ישראל למשאבי אנוש