מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

וועידת ישראל למשאבי אנוש היא אירוע של יום אחד הכוללת כחלק מהאג'נדה גם ביקור בתערוכת ספקים ענקית למשאבי אנוש, אושר ארגוני וחווית עובד. תערוכת ספקים יוצרת לכם הזדמנות מצוינת לחקור אלפי מוצרים ושירותים ממאות ספקים - החל ממובילי שוק מבוססים ומותגים מובילים ועד סטרטאפים חדשניים למתן פתרונות למשאבי האנוש ולפיתוח האושר הארגוני. הכל תחת קורת גג אחת! אין דרך טובה יותר לקבל החלטות כשאתם חוקרים ומשווים מוצרים ושירותים זה לצד זה עם תשובות בזמן אמת ונהנים ממגוון עצום של הצעות וממחירים.


  • תאריך: 07/07/2021 10:00
  • מיקום שדרות רוקח 101, תל אביב יפו, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם המליאה

תיאור

הזמנה אישית



המרכז הבינלאומי לכנסים ופורום משאבי אנוש, מתכבדים להזמינך לתערוכה השנתית למשאבי אנוש, אושר חווית עובד. התערוכה כוללת גם תערוכות משנה לבחירת שי לחג פסח 2022 ותערוכה לשירותי תיירות.
תערוכת הספקים הינה חלק מהאג'נדה של וועידת ישראל למשאבי אנוש .

תערוכת הספקים תיערך ביום ד' 07/07/2021
במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב
 

תערוכת הספקים הינה תערוכה רב תחומית המרכזת מציגים מובילים לפתרונות ושירותים לניהול ההון האנושי במגוון רחב של נושאים ושירותים ובכלל זה, תוכנות, שירותי מחשוב, גיוס, מיון והשמת עובדים, אמצעי הדרכה, שירותים לפיתוח חווית עובדים ועוד.  התערוכה מרכזת בנוסף את כל שירותי הרווחה והשי לחג לעובדים תחת קורת גג אחת ומספקת פלטפורמה ייחודית ובלעדית לאיתור ספקים, רעיונות ומוצרים לפיתוח חווית עובדים.

התערוכה יוצרת חווית קנייה מיוחדת ועוצמתית שרק המבקר בה יכול לחוות. התערוכה משתרעת על שטח גדול, במתחם גני התערוכה בתל אביב ומאפשרת מפגש בלתי אמצעי עם יותר מ- 270 חברות, יצרנים ונותני שירותים מהמובילים בתחומם.

יש להיערך לביקור של לפחות שעה, אולם כדי להיחשף לכמה שיותר רעיונות והצעות, מומלץ להקדיש לביקור לפחות שלוש שעות. 

הירשמו עכשיו וקבלו אישור VIP  

* אם אתם רשומים לוועידה, אין צורך להירשם הכנס כולל כניסה גם ליריד


בואו לפגוש את כל החברות והמותגים המובילים במתחם אחד

ללא דמי תיווך - ישירות מהיצרנים והיבואנים - בהנחות ענק!!! 


רשימת משתתפים מירידים קודמים (חלקית)