השקעה בידע תעניק לכם הזדמנויות טובות יותר להצליח

ועידת ישראל למשאבי אנוש  - מחבקת את עתיד משאבי אנוש image
"שינוי הוא חוק החיים. ומי שמסתכל רק על העבר או להווה בטוח יחמיץ את העתיד." - ג'ון פ. קנדי

מנהלי משאבי אנוש וכל אנשי התעשייה, המעוניינים להישאר מעודכנים במגמות האחרונות ובשיטות העבודה המומלצות, אל תחפשו רחוק מידי, וועידת ישראל למשאבי אנוש  HR2024, היא אירוע שלא תרצו לפספס!
הוועידה מאפשרת גם מפגשי נטוורקינג עם משתתפים שהרקע המקצועי ותחומי העניין שלהם דומים לשלך.

ועוד פרט חשוב ומשמעותי: הכנס נטול חסויות או מרצים מטעם והוא מציע מקצועיות נטו!

וועידת HR2024, מציעה חמישה מסלולי תוכן מרגשים שבוודאי יעניקו לכם ידע וכלים הדרושים כדי להצטיין בעולם משאבי אנוש. המסלולים כוללים:

ניהול משאבי אנוש בעולם העבודה החדש: ככל שעולם העבודה ממשיך להתפתח, חשוב להתעדכן בטרנדים והטכניקות העדכניות ביותר בניהול משאבי אנוש. מסלול זה יספק תובנות חשובות ואסטרטגיות מעשיות לניהול הצוות והארגון שלכם ביעילות בסביבה המהירה של היום.

ניהול רווחה, חוויית עובדים ואושר ארגוני: עובדים מאושרים הם עובדים פרודוקטיביים! במסלול זה תלמדו על המחקר והטכניקות העדכניות ביותר ליצירת סביבת עבודה חיובית ותומכת המקדמת שביעות רצון ורווחה של העובדים.

ניהול מיתוג מעסיק וטכנולוגיות גיוס: בשוק העבודה התחרותי של היום, חשוב להתבלט כמעסיק מועדף. מסלול זה יחקור את האסטרטגיות והטכנולוגיות העדכניות ביותר לבניית מיתוג מעסיק חזק ומשיכת כישרונות מובילים.

ניהול יחסי עבודה: ניהול אפקטיבי של יחסי עבודה הוא קריטי לשמירה על כוח עבודה בריא ופרודוקטיבי. במסלול זה תלמדו על השיקולים המשפטיים והמעשיים הכרוכים בניהול יחסי עבודה, כמו גם אסטרטגיות ליישוב סכסוכים ובניית קשרים חיוביים עם איגודי עובדים וקבוצות עובדים אחרות.

ניהול רכש ארגוני: הצלחה עתידית ברכש תיקבע לא רק על ידי שיקולי מחיר, אלא גם על ידי מידת ההתאמה של אסטרטגיות רכש עם התקדמות טכנולוגית, שיטות קיימא ויחסי שיתוף פעולה. הוועידה תדון בניהול הרכש בתחום אנרגיות מתחדשת, קיימות, טיפול בהונאות ברכש ותסקור את הכלים והשירותים לרכישת אבטחת סייבר ורכש טכנולוגי.

תערוכת הספקים למשאבי אנוש: התערוכה לחדשנות במשאבי אנוש ובעולמות הרווחה והאושר הארגוני. התערוכה מציעה הזדמנות ייחודית לחקור מגוון רחב של מוצרים ושירותים לתעשיית משאבי אנוש, לצד מוצרים ושירותים בעולמות הרווחה והאושר הארגוני, מספקים שנבחרו בקפידה.

אל תפספסו את ההזדמנות הזו ללמוד ממומחים בתעשייה וליצור קשר עם עמיתים. הירשמו עכשיו לוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2024, וקחו את כישורי משאבי האנוש שלכם לשלב הבא!


מומלץ למבקרים שמבקשים להשתתף בכנסים ובתערוכת הספקים, לפנות יום שלם, כדי ליהנות ממה שיש לוועידה להציע ולהתרכז בתכנים ובאירועים שבאמת מעניינים אתכם!

בוועידה זו, כמו בכל הכנסים המקצועיים של המרכז הבינלאומי לכנסים, אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות או גלויות וכל הנושאים והמרצים מציעים מקצועיות נטו!!

בנוסף, הוועידה, תספק למשתתפים הזדמנות למפגשי נטוורקינג ולהתחבר במהירות למשתתפים שהרקע המקצועי שלהם ותחומי העניין שלהם דומים לשלכם.

המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד עשיר, ביקור בתערוכת ספקים חווייתית ומופע סיום.