הפן האנושי של מיתוג מעסיק: איך יוצרים חיבור אותנטי שמתחיל מבפני

מרצה: גלעד ניומן, מנכ"ל דייל קארנגי ישראל

מיתוג מעסיק אמיתי לא נבנה בסרטון תדמית, בקמפיין צבעוני או בסיסמאות – אלא נולד מהחוויה האנושית של העובדים עצמם.

בעידן שבו כל עובד הוא שגריר וכל מועמד בוחן את התרבות הארגונית בעיניים ביקורתיות, נדרש שינוי גישה: במקום לשאול "איך ניראה החוצה?", הגיע הזמן לשאול "מי אנחנו באמת, ומה אנשים מרגישים כשמצטרפים אלינו?"בהרצאה ייחודית במסגרת ועידת HR2025, יציג גלעד ניומן, מנכ"ל דייל קארנגי ישראל, גישה ממוקדת לבניית מותג מעסיק מבפנים החוצה.

נדון בשאלות הבוערות של 2025:

  • איך הופכים תרבות ארגונית לנכס תקשורתי?
  • מה הופך עובדים לשגרירי מותג אותנטיים?
  • ואיך יוצרים חיבור רגשי שמחזיק לאורך זמן?



מועד ההרצאה: 23/06/2025 שעה 12:15

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A4 



רישום למסלול משאבי אנוש

מעבר לגיוס: פיצוח הקוד למעסיק העתיד ב-HR2025

"בוועידת HR2025, אנו לא רק מחברים כישרונות להזדמנויות, אלא גם מעצבים את הנרטיב הארגוני של המחר. אנו פורצים את גבולות מיתוג המעסיק המסורתי, ומובילים תנועה של חדשנות אנושית שחושפת את הפוטנציאל הבלתי מוגבל הטמון בכל עובד ומגדירה מחדש מהו מקום עבודה מעצים ופורץ דרך."