מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מסלול ניהול רווחה ארגונית יציג השנה דרכים ותובנות ליצירתיות בניהול רווחת עובדים, יסקור את המגמות העיקריות בחוקי המשחק החדשים בעולם העבודה, יציע פתרונות לטיפול נכון בקונפליקט הרב דורי שנוצר בעקבות תמהיל עובדים מדורות שונים וידון בקשר שבין תרבות ארגונית ובריאות עובדים. זאת לצד לצד כלים אפקטיביים בשימור עובדים, שיטות תגמול ועוד


  • תאריך: 24/01/2018 09:10
  • מיקום גני התערוכה תל אביב, ביתן 10 אולם A2 (מפה)

תיאור

הוועידה תארח את העיתונאית מיקי חיימוביץ העומדת בראש תוכנית התחקירים החברתית "המערכת", שתציג איך הפרויקט החברתי שהיא עומדת בראשו "מיטלס מאנדיי" מספק יתרונות עצומים לעובדים, למנהלים ולארגון, משפר את איכות החיים הסביבה וכן - איך קמפיין של יום אחד יכול לשנות את העולם!

הכנס יארח את מעיין אדם, פיינליסטית הישרדות שתחשוף יומן מסע מרתק ממנו ניתן ללמוד איך ניתן  להצליח גם כשכל הסיכויים הם נגדך!

הכנס יינעל בהופעה חגיגית ומצחיקה של  יאיר ניצני , שבדרכו המשעשעת ובהומור המיוחד לו מציב מראה בפני הישראליות הכל כך מוכרת, ומציע לנו להסתכל עליה בחיוך של השלמה.  בנוסף יספר על ״תיסלם״, על הברז שלו, ועל הרלוונטיות של השירים שכתב לפני שלושים שנה.  

הכנס מיועד לסמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי רווחה, מנהלי הדרכה, מנהלי גיוס והשמה, סמנכ"לי כספים, מנהלים אדמיניסטרטיביים ועוד


ההשתתפות בוועידה, בתערוכה ובאירועים, אינה כרוכה בתשלום וכוללת אירוח של כיבוד בוקר, כיבוד צהריים וצ'ופרים, אולם מותנית ברישום מראש ומוגבלת בכמות משתתפים!