בעין הסערה: חשיפת השערוריות הגדולות של ישראל עם גיא פלג

מרצה: גיא פלג, עיתונאי, פרשן בכיר בערוץ 12, חתן פרס סוקולוב, לעיתונות הכתובה ולתקשורת האלקטרונית (2023) ואביר איכות השלטון (2019)


אתם מוזמנים להרצאת אורח של הועידה עם לא אחר מאשר גיא פלג, העיתונאי הנודע והפרשן הבכיר של ישראל מערוץ 12. שכותרתה "מנווט בעין הסערה: חשיפת השערוריות הגדולות של ישראל", הרצאה זו מבטיחה מסע מרתק לתוך מערבולת השערוריות הנפיצות והמשפיעות ביותר שחוותה ישראל.

גיא פלג, שזכה לשבחים בדיווח יוצא הדופן שלו בנושאים משפטיים וחתן פרסים יוקרתיים כמו פרס סוקולוב (2023) ואביר איכות השלטון (2019), מביא למושב זה את מומחיותו שאין שני לה.
הרצאתו לא רק תנתח את השערוריות המרעישות ביותר שזעזעו את מדינת ישראל אלא גם תציע הצצה בלעדית לתהליך החקירה שלו. עם קריירה שראתה אותו יוצר קשרים עמוקים עם דמויות מפתח בעולם התחתון הפלילי של ישראל, ותובנות נדירות ויקרות ערך.

הרצאה זו היא יותר מסתם דיווח על אירועים; זהו כיתת אמן בעיתונות חוקרת, המציעה למשתתפים עדשה ייחודית לראות כיצד השערוריות הללו עיצבו את דעת הקהל והשפיעו על מרקם החברה הישראלית. גיא פלג משלב קפדנות חקירה עם סיפור מרתק, ומבטיח שהקהל לא רק מיודע אלא מרותק ביסודיות.

מועד ההרצאה: 26/02/2024 שעה 13:00

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A1 


רישום לכנס יחסי עבודה

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2024, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!


וועידת ישראל למשאבי אנוש, מסלול יחסי עבודה