17/07/2019 - מרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו ת"א

08:30
קליטה ורישום וכיבוד קל
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה
09:15
סקירת השינויים בעולם העבודה בראי משפט העבודה והתמודדות בתי הדין עמן
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A3

מהו עולם העבודה העתידי שכולם מדברים עליו? האם אנו עדים למהפכה התעשייתית הרביעית? העידן הראשון של המהפכה התעשייתית החל כידוע עם מנוע הקיטור והמיכון שהוא יצר; העידן השני היה במעבר לייצור המוני, עם המצאת החשמל; העידן השלישי היה במהפכת המחשוב; והיום אנחנו בעידן הרביעי - עידן הסייבר והבינה המלאכותית.

בהרצאתו יציג עו"ד אוהד גלעדי, מומחה בדיני עבודה ושותף בנ. פינברג ושות' את המודלים החדשים והמתפתחים לצד המשמעויות האפשריות שלהם על שוק העבודה, בסביבה מאורגנת ולא מאורגנת.
ההרצאה תכלול סקירה מרתקת על השינויים העתידיים והאתגרים שיעמדו לפתחם של מנהלי משאבי אנוש ביישומם בעתיד.

מרצה: עו"ד אוהד גלעדי - שותף בנ. פינברג ושות', מומחה בדיני עבודה ובמשפט העבודה הקיבוצי. בעבר עסק בייצוג צד העובדים בסכסוכי עבודה, עת שימש עורך דין באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הכללית החדשה

09:45
הפסקת כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם הפואייה
10:15
התעמרות במקום העבודה והדרכים למיגורה
מיקום: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A3

התעמרות בעבודה היא תופעה נפוצה ממנה סובלים עפ"י מחקרים בין רבע למחצית מכלל העובדים בישראל.

הגם שהצעת החוק הפרטית, שעניינה מניעת התעמרות בעבודה נותרה כהצעה בלבד, אימצו לאחרונה בתי הדין לעבודה, את רוחה של הצעת החוק ופסקו הלכות לפיהן נקבע כי התופעה של התעמרות בעבודה היא תופעה פסולה, אסורה והמתעמרים צפויים לסנקציות חריפות ותשלום פיצויים בגין נזקי התעמרות, בנוסף לכל סעד אחר.

פרופסור שלומית יניסקי-רביד, הקריה האקדמית אונו, ראש מכון שלום למחקר השוואתי, תדון בהרצאתה בשיח שהצמיח העיסוק בהתעמרות בעבודה, תציג כלים ואתגרים לצמצום התופעה ותסקור הלכות חשובות שקבעו בית הדין לעבודה בנושא טעון זה.

מרצה: פרופסור שלומית יניסקי-רביד, הקריה האקדמית אונו, ראש מכון שלום למחקר השוואתי, מכון אליהו למשפט וטכנולוגיה; עמיתת מחקר באוניברסיטת ייל; ופרופסור אורח באוניברסיטת פורדהאם.

10:45
הפסקת כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם המליאה
11:15
6 מגמות חדשניות בגיוס עובדים בעידן החדש שחייבים להכיר
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A3

הקושי באיתור וגיוס עובדים טובים הפך לאתגר מספר 1 של מנהלי משאבי אנוש, מנכ"לים ולמחלקות הגיוס. מה שעבד בעבר כבר לא עובד כיום בעידן של מלחמה על המועמדים (במלחמה שבה המועמדים כבר ניצחו).

יעקב רוזן, מנכ"ל HRD, מומחה לגיוס ברשת, שברקוד שלו אלפי הכשרות של אנשי גיוס ומאות מנהלים, יסקור בהרצאתו את 6 המגמות העיקריות שחייבים להטמיע בארגון כדי שלא להישאר מאחור. בהרצאה יציג רוזן טיפים איך לאתר ולגייס עובדים שלא הייתה שום דרך להגיע אליהם בדרכים אחרות אלא בעזרת שימוש בכלים מקוריים ומוכחים שהוא פיתח.


מרצה: יעקב רוזן - מומחה לגיוס ברשת, מרצה ומדריך לינקדאין לגיוס ולעסקים, בעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול ותואר MBA עם התמחות במשאבי אנוש מהמכללה למנהל. נציג בלעדי של Linkedin EMEA בכל מה שקשור לפתרונות הגיוס. בעבר עבד בתפקידי ניהול באינטל, HP-אינדיגו ואלתא.

11:45
סיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה למשאבי אנוש וחווית עובד
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לפיתוח חווית עובדים ושי לחג ראש השנה

12:15
המגמות העיקריות בעולם העבודה העתידי וכיצד ניתן להיערך אליהן?
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A3

ד"ר מיה אימברמן תציג בהרצאה מרתקת ממצאים ותובנות לגבי המגמות והשינויים בניהולן ההון האנושי, מתוך מחקר גלובלי שנערך על ידי Deloitte. במסגרת ההרצאה נסקור את הסוגיות העומדות על סדר היום של הארגונים בארץ ועולם, ביניהן: מהן מגמות ההון האנושי המרכזיות המשפיעות על ארגונים וכיצד המנהלים יכולים להיערך אליהן? מהם ההבדלים העיקריים בין ישראל והעולם בנוגע לעולם העבודה העתידי? מהו הארגון החברתי שעלייתו נצפית במגמות בשנים האחרונות הן בעולם והן בישראל? ועוד

מרצה: ד"ר מיה אימברמן, מובילת תחום Human Capital Consulting, ב-Deloitte

12:45
הפסקת התרעננות
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה
13:00
תקשורת בין תרבויות: איך ליצור מסוגלות תרבותית במקום העבודה הווירטואלי והממשי?
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A3

איך התרבות הישראלית נתפסת ע״י תרבויות אחרות? איך ניתן לצמצם את הפער התרבותי בעבודה בחברות בינלאומיות? איך לנהל תקשורת נכונה בקבוצות עבודה וירטואליות וממשיות? איך להתנהל ממקום של מסוגלות ואינטליגנציה תרבותית?

בעולם העבודה הגלובלי של היום נוצרים פערי תרבויות שחשוב ואף ניתן לצמצמם במידה רבה. אוסנת לאוטמן מומחית מובילה בתחום, תציג בהרצאה פרקטית כיצד אפשר לצמצם את הפער התרבותי בעבודה עם ישראלים ולא- ישראלים - איך להימנע מחוסר הבנה תקשוריתית, איך לבנות אמון וכלים להצלחה בתקשורת ומערכת יחסים לטווח הרחוק.

מרצה: אוסנת לאוטמן, מומחית לתרבות ישראלית עסקית ולפער בין תרבויות. היא הבעלים של חברת OLM-Consulting ומחברת רב המכר באמזון ‘Israeli Business Culture’. אוסנת עובדת עם חברות בינלאומיות בארץ ובעולם ומייעצת להם כייצד נכון לצמצם את הפער התרבותי בעבודה עם ישראלים ולא- ישראלים.

13:30
איך למשוך למאזין בצמות - סטוריטלינג והנעה לפעולה
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A3

האם אפשר להריח רעיון? לגעת במסר או לצחוק בזמן פרזנטציה? על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון, מקטן ועד גדול, צריך לדעת איך לתקשר אותו באופן שיעורר השראה ויכניס את הקהל להאזנה. סטוריטלינג הוא כלי שמאפשר לנו מגוון דרכים מקוריות, מעניינות וייחודיות לרתום את הקהל, לשחק עם הדמיון שלו ולמשוך אותו בצמות.

מילה פינקלשטיין- מומחית לסטוריטלינג ופרזנטציה, תחשוף בהרצאה מיוחדת איך ליצור שינוי, לרתום את הקהל ולהפיח חיים בדרך לפרזנטציה מנצחת, תציג את האופן בו סיפורים, מטאפורות והומור מניעים אחרים לפעולה. ותגלה איך ציטוט של סיינפלד יכול להוביל להשקעה של 2 מיליון דולר.
מרצה: מילה פינקלשטיין - יזמת, סטוריטלרית ומומחית לבניית מתודולוגיות בתחום העברת מסרים ותקשורת אפקטיבית. מלווה מנהלים בכירים בחברות ישראליות וגלובליות, פוליטיקאים, אנשי ממשל ועוד. מחזיקה בתואר אלופת ישראל הפתוחה בדיבייט תחרותי ודוברת 17 בעולם.

14:00
ארוחת צהריים חוויתית במסעדת Daily Events
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4
14:45
מופע סיום: מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס !
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2+A3

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ
מיקי גבע, יוצר הסדרות "מלבי אקספרס" ו"נפלת חזק", מעניק גבע לצופים אחרי 20 שנות במה, חוויה שונה משל מופע סטנדאפ רגיל, במין ז'אנר ששמור רק לו. במהלכו הוא מביא איתו לבמה את מיטב אמני ישראל.

איך נשמע "חברות שלך" של עומר אדם בגרסת אחרי החתונה? למה זה נשמע כאילו ישי לוי מתקמצן על הסלסולים? ומה קורה כשנותנים ליובל המבולבל לשיר את "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין?

וגם על החיים אחרי החתונה לצד אשתו והתינוק, על ההבדלים האינסופיים בין נשים לגברים, על יוקר המחייה בישראל ועל מה לא

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס!

15:30
סיום, חלוקת שי ופיזור
09:15
קליטה ורישום וכיבוד קל
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה
09:45
מה ששלי שלך, ומה ששלך שלי – על השיתוף שמשנה את העולם
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

שיתוף בארגונים זה לא רק Uber או Airbnb. שיתוף הוא מגמה אדירה המתרחשת בקרב חברות רבות, שמובילות את אחת המהפכות הבולטות שהיו כאן בשנים האחרונות.
כלכלה שיתופית מאפשרת לכל אחד לשכור או להחליף מוצרים או שירותים אחד מהשני. זה נוגע בכל סוגי הארגונים ומייצר מהפכות בכל התעשיות: פארמה, תיירות, תחבורה, פיננסים, קמעונות, תקשורת, אופנה ואפילו ארגונים שפועלים בשוקי B2B.

בהרצאה קולחת, מרתקת ומשעשעת, נביא דוגמאות מעולמות תוכן שונים, נלמד להכיר את אחת המגמות החברתיות הכי בולטות בימינו. בתום ההרצאה נחזור ונשאל האם מה ששלי-שלכם, ומה ששלכם, בעצם שלי?

מרצה: איילה צורף היא יועצת מומחית בתחום הכלכלה השיתופית, מרצה בארגונים, מרצה אורחת בתואר שני במגוון מוסדות אקדמיים (אונ' תל אביב, המכללה למנהל ועוד), מנהלת סדנאות לארגונים בנושאי דיגיטל השונים ומתמחה בהרצאות וסדנאות בנושאי שיתוף. עיתונאית TheMarker ומנהלת דיגיטל לשעבר.

10:15
הפסקת כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם הפוואיה
10:45
ה- Engagement של דור ה-"WHY"
מיקום: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A2

ארגונים רבים שואלים כיום את עצמם "מה היא השפה הנכונה ליצירת Engagement?", "איך ניתן להיאבק בנתוני הנטישה הגבוהים וליצור מחוברות של העובדים הצעירים לארגון?"
ההרצאה תעסוק באתגרים של מנהלי ה-HR ומנהלי הארגונים, ביצירת Engagement אצל הדורות הצעירים בכלל, ודור ה Y בפרט, מנקודת מבטו של יליד דור הY.

מרצה: מעיין דוידי , בעל הבלוג HR-Tech” בקטנה, מנהל תחום טכנולוגיות למידה ביחידת ההדרכה של חברת ש.ל.ה

11:15
סיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה למשאבי אנוש וחווית עובד
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם המליאה

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטיים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לפיתוח חווית עובדים ושי לחג ראש השנה.

11:45
תופעת כוכבי הרשת והשפעתם על הדור הבא
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

יש להניח שעבור רבים מבאי הוועידה שעברו את גיל 25, שמות כמו מיכל מצוב, אורן גל, לאון שניידרובסקי, רז ספני, ליהי סליים ואחרים לא יגידו כלום. אבל מתחת לגיל הזה מדובר בכוכבים מוכרים, שילדכם עוקבים אחריהם באופן יומיומי וצורכים את התוכן שלהם.
מתחת לפני השטח צמחה בישראל תופעה שבעולם היא טרנד ותיק במונחים של עולם חדש (5-6 שנים).
היוטיוברים מתחלקים בגדול לכמה סוגים: ביוטריות - המתעסקות ביופי, איפור ואופנה; המצחיקנים - שעושים פרודיות וקטעים קומיים; והגיקים - שמדברים על קומיקס, פלייסטיישן ומשחקי מחשב.
כנס רווחה וחווית עובד יארח את מיכל מצוב - אחת היוטיובריות הגדולות של ישראל, בעלת השפעה רבה ברשת, המפעילה ערוץ יוטיוב עם מעל רבע מיליון מנויים, שתספר על התופעה ומה גורם לכל כך הרבה אנשים לצפות בה ועל הדרך בה היא, וחבריה, עוזרים לעצב את הדור הבא.

מרצה: מיכל מצוב - אחת היוטיובריות הגדולות והמשמעותיות כיום בישראל המפעילה ערוץ יוטיוב עם מעל רבע מיליון מנויים

12:15
המשך הסיור בתערוכת הספקים הגדולה למשאבי אנוש וחווית עובד
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לפיתוח חווית עובדים ושי לחג ראש השנה

12:45
ארוחה מהעתיד: הרצאה בליווי אוכל עתידני
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

פסטה עשויה מקאנביס, צלחות שניתן לאכול אותן בסוף הארוחה, פיצה פפרוני כשרה ואוכל ממדפסות תלת מימד...
תמיד תהייתם מה תאכלו בעתיד ? רוצים לטעום טעימות של אוכל מהעתיד?

במשך למעלה משנה חקרה מעיין את הסטראטאפים בעולם שמתעסקים בעתיד האוכל, רובוט מלצר שמגיש את האוכל, רחפן שמגיע עד הבית עם מגש פיצה, כוסות פלא שמבלבלות את מערכת הטעמים בפה וקפה חדש שמורכב מפטריות קסם...

הצטרפו למעיין פרילוק לסדנא אינטראקטיבית, סוחפת ומצחיקה בא תגלו איך יראה האוכל שלנו בעתיד, ותוכלו לטעום ממגוון מאכלים שלא טעמתם מעולם ממוצרים שכנראה לא טעם מעולם...

מרצה: מעיין פרילוק, עיתונאית בקשת (ערוץ 12) ומומחית בחדשנות, חיפשה בעולם את הסטארטאפים שמבשלים לנו את העתיד. מדובר בקונספט חדש ומקורי שפיתחה מעיין המשלב הרצאה לצד טעימות והתנסות מעשית!

13:15
הפסקת התרעננות
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה
13:30
איך מפיקים אירוע חברה מנצח בתקציב לא גדול
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2

מפגש מדהים עם מפיקת אירועים בכירה, שתחשוף את סוד ההצלחה באירועי חברה. רמז לא התקציב ...
אפיון קטגוריית אירוע - נדבר על סוגי אירועים עסקיים בהתאמה לסוג הארגון/החברה.
תכלית האירוע ומטרותיו - התאמתו לקהל היעד ובחירת מרכיבים מדויקים המותאמים לכלל המשתתפים.
חקירת ה DNA של החברה/הארגון ויצירת קונספט רעיוני מנצח המשלב מיתוג מותאם ועיצוב רעיוני מקורי בהשראת אופיו של המוצר/החברה/הארגון.
תוכן אמנותי חדשני ומקורי המשלב טכנולוגיות חדישות בתחום האירועים, מיצגים אנושיים בשילוב מולטי מדיה, אמנים, בימוי והפקה מעולם הבמה והמדיה.
שילוב כל המרכיבים יחד לתמונת אירוע שלמה והרמונית בהתאמה לתקציב קיים כולל חסכון ניכר בהוצאות.

מרצה: אורלי רפאלי, מומחית להפקות אירועי חברה ועיצוב אירועים, בעלת חברת ORH הפקות ואירועים.

14:00
ארוחת צהריים חוויתית במסעדת Daily Events
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4
14:45
מופע סיום: מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס !
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2+A3

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ
מיקי גבע, יוצר הסדרות "מלבי אקספרס" ו"נפלת חזק", מעניק גבע לצופים אחרי 20 שנות במה, חוויה שונה משל מופע סטנדאפ רגיל, במין ז'אנר ששמור רק לו. במהלכו הוא מביא איתו לבמה את מיטב אמני ישראל.

איך נשמע "חברות שלך" של עומר אדם בגרסת אחרי החתונה? למה זה נשמע כאילו ישי לוי מתקמצן על הסלסולים? ומה קורה כשנותנים ליובל המבולבל לשיר את "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין?

וגם על החיים אחרי החתונה לצד אשתו והתינוק, על ההבדלים האינסופיים בין נשים לגברים, על יוקר המחייה בישראל ועל מה לא

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס!

15:30
סיום, חלוקת שי ופיזור
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם הפוואיה
08:45
קליטה ורישום וכיבוד קל
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה

מנחה: ד"ר איריס גרטנר מור יוסף, יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה

09:30
הטמעת תחקיר והפקת לקחים בארגון ככלי ללמידה ומצוינות ארגונית
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4

מהי למידה ארגונית?
בדיוק כפי שלמידה חיונית לצמיחתו של הפרט היא חשובה לצמיחת הארגון. מאחר והפרטים יוצרים את הארגון, עליהם להשתית את התהליכים והמבנים ההכרחיים על מנת לאפשר למידה ארגונית שתקל על התרחשות השינויים הנדרשים.
למידה ארגונית היא יותר מאשר סכום החלקים של הפרטים הלומדים. באופן זה, ארגון לא מאבד את יכולת למידתו כאשר חברים עוזבים את הארגון.
הלמידה הארגונית תורמת לזיכרון הארגוני, כך מערכות לומדות לא משפיעות רק על הפרטים הקיימים בארגון אלא גם על הפרטים שיגיעו אליו בעתיד באמצעות צבירת היסטוריה, התנסויות, נורמות וסיפורים.
יצירת למידה ארגונית היא רק מחצית מהפתרון לבעיית הלמידה המאתגרת. אותה מידת חשיבות נודעת ליצירת מנגנון של אי-למידה. משמעותו, שעל הארגון לשכוח משהו מעברו על מנת ללמוד דבר מה חדש, שכן למידה חדשה עתידה לפגוש גורמים קונפליקטואליים.
למידה הוא ניסיון מודע של הארגונים להחזיק ולשפר את התחרותיות, את הפריון ואת החדשנות בנסיבות של טכנולוגיה ושוק לא ודאיים. ככל שגדלה אי הודאות, כך גדל הצורך בלמידה. ארגונים לומדים על מנת לשפר את הסתגלותם ויעילותם בזמנים משתנים. למידה אף מגבירה את השיתוף במידע, בתקשורת, בהבנה ובאיכות ההחלטות המתבצעות בארגון.

ההרצאה תציג מודל ייחודי העושה שימוש בתחקיר והפקת לקחים ככלי באמצעותו מבצע הארגון תהליך למידה שיטתי, מובנה ואפקטיבי אשר מעודד למידה, שיפור והצטיינות ונותן מענה לכל המניעים מעכבי הלמידה.

מרצה: ניצן בן-חורין- מנכ"ל המכון ללמידה ארגונית. פסיכולוג קליני וארגוני, בעל ניסיון עשיר בעבודה עם ארגונים שונים

10:00
הפסקת כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם הפואייה
10:30
תחשבו רזה - איך נחסוך בעלויות הדרכה
מיקום: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם A4

כולנו היינו רוצים לשפר את ביצועי העובדים בארגון בעזרת תהליכי למידה חדשניים וחווייתיים. במקביל, הצורך להתייעל ולחסוך בעלויות הדרכה קיים בכל ארגון, גם בארגונים גדולים ורווחיים.
בהרצאה נבחן את המגמות בעולם הלמידה הארגונית ונכיר פתרונות חדשניים, המסייעים להפחית עלויות בצורה משמעותית ולהגביר את אפקטיביות הלמידה.

מרצה: שירי דייטש - מומחית למידה, מפתחת פתרונות למידה לארגונים וכותבת הבלוג "זיקוקי למידה"

11:00
סיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה למשאבי אנוש וחווית עובד
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם המליאה

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לפיתוח חווית עובדים ושי לחג ראש השנה

11:30
מה מחלקת ההדרכה צריכה לעשות כדי להישאר רלוונטית?
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4

ההדרכה אינה מה שהייתה פעם. לא כי היא השתנתה, אלא העולם השתנה, ובדרכים שלא תמיד צפינו. בהרצאה נסביר למה הקרחון של ההדרכה עומד בפני סכנת התמוססות ובקרוב, ננתח בסיסי כוח ועל סמכם נשרטט חלופות חדשות לעתיד מבטיח אפשרי לעולם חשוב זה.

מרצה: ד"ר מוריה לוי, מנכ"ל ROM Knowledgeware, יו"ר פורום ניהול ידע בישראל, יו"ר ועדת המומחים של ISO לניהול ידע

12:00
הפסקת כיבוד
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה
12:15
"למה לנו פסיכולוגיה חיובית עכשיו ?
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4

שילוב כלים אפקטיביים מתחום הפסיכולוגיה החיובית בפעילות למידה ומשאבי אנוש"
מרצה: נטע פור אייזנברג- מנהלת מרכז טכנולוגיה וסימולציה, המרכז הרפואי איכילוב תל אביב
יועצת ומלווה תהליכי צמיחה אישיים וארגוניים

12:45
הפסקת התרעננות
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה
13:00
למשחק את ההדרכה
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4

רוצים להטריף ולסחוף את הלומדים? להפוך את ההדרכה לחוויה מדליקה? למשחק ולהטמיע שינויים ולמידה בדרך חוויתית ואפקטיבית?

ערן גלמור - משחקולוג מומחה ויועץ ארגוני קורא לכם לבוא רק אם אתם מוכנים לשחק ולהתנסות!

מרצה: ערן גלמור - משחקולוג, יועץ ארגוני - MA ביעוץ ארגוני. פיתוח פתרונות משחוק לעולם הארגוני העסקי והחינוכי , מנחה סדנאות לפיתוח משחקים, יצירתיות ויזמות לצוותי חינוך וחברות.

13:30
תכלס איך להיות הגרסה הכי טובה של עצמינו?!
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4

במציאות כולנו יודעים הכול ואם אנחנו לא יודעים אז גוגל יודע, ואם לא הוא אז ויקפדיה, ואם לא הם יש מיליוני הרצאות ב-TED שעוד לא ראינו. אז איך זה שלמרות שכולנו יודעים הכול לא כולנו עשירים, מצליחים ומאושרים?

את הרצאתה מעבירה ענת קלו לברון, מתוך ידיעה מוחלטת שכולנו הרבה יותר מוצלחים ממה שאנחנו חושבים, שכולנו יכולים להיות הגרסה הכי טובה שלנו, להשאיר חותם בעולם ולחיות את החיים שמגיעים לנו, אבל לשם כך אנחנו צריכים להבין מה עוצר אותנו, מה מניע אותנו ואיך הופכים ידע לדרך חיים.
בסגנון קליל ובאותנטיות מספרת ענת קלו לברון על שיטות, כלים, מחקרים וגישות, שעזרו לה להיות הגרסה הכי טובה של עצמה. היא משתפת ברגעי משבר וקושי לצד רגעי אושר והצלחה ומאפשרת לקהל למצוא וליישם את הדרך הנכונה עבורם.

מרצה: ענת קלן לברון. בעשר השנים האחרונות עזרה ענת קלן לברון לאלפי אנשים לשנות את חייהם, להפוך משברים לנקודות זינוק ולגלות את גדולתם. היא עשתה זאת באמצעות ספריה "קשת בשחור-לבן, 'אושר-לא מה שחשבתי' ו- 'תכלס' שראו אור בהוצאת כנרת זמורה-ביתן- תוכניות הרדיו בהגשתה, הופעותיה בתוכניות טלוויזיה, הרצאות וסדנאות בהנחייתה.
בעבר כיהנה בתפקידי שיווק בכירים בחברת יבמ ומיקרוסופט.

14:00
ארוחת צהריים חוויתית במסעדת Daily Events
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4
14:45
מופע סיום: מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס !
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2+A3

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ
מיקי גבע, יוצר הסדרות "מלבי אקספרס" ו"נפלת חזק", מעניק גבע לצופים אחרי 20 שנות במה, חוויה שונה משל מופע סטנדאפ רגיל, במין ז'אנר ששמור רק לו. במהלכו הוא מביא איתו לבמה את מיטב אמני ישראל.

איך נשמע "חברות שלך" של עומר אדם בגרסת אחרי החתונה? למה זה נשמע כאילו ישי לוי מתקמצן על הסלסולים? ומה קורה כשנותנים ליובל המבולבל לשיר את "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין?

וגם על החיים אחרי החתונה לצד אשתו והתינוק, על ההבדלים האינסופיים בין נשים לגברים, על יוקר המחייה בישראל ועל מה לא

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס!

15:30
סיום, חלוקת שי ופיזור
09:00
קליטה ורישום וכיבוד קל
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה
09:30
סיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה למשאבי אנוש וחווית עובד
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם המליאה

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתוך תעשיית משאבי אנוש, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטיים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לפיתוח חווית עובדים ושי לחג ראש השנה

10:00
לנצח זה מקצוע!
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A1

אנחנו חיים במציאות שמשתנה בקצב מסחרר ונדרשים לקבל החלטות ולפעול בתנאי חוסר ודאות.
אריה מליניאק, לשעבר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל וכיום בעל חברה לאימון עסקי ילמד:
• כיצד נקבל החלטות ונפעל במהירות במציאות משתנה?
• מה מייחד אנשים מצליחים מבינוניים?
• איך גורמים לאנשים לשתף פעולה ולפעול כצוות?
• במה נבחנים מנהיגים?
בקיצור, לנצח זה מקצוע!

מרצה: אריה מליניאק- לשעבר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל וכיום בעל חברה לאימון עסקי

10:45
הפסקת כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
מיקום: אקספו תל אביב, ביתן 10 אולם המליאה
11:15
כללי עשה ואל תעשה ביחסי עבודה
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A1

עו"ד הלית שמחוני תעביר הרצאה בנושא "כללי עשה ואל תעשה ביחסי עבודה", ובתוכה: התארגנות עובדים; סקירה של הפסיקה; סכסוכי עבודה עם הנהלה – מותר ואסור.

מרצה: עו"ד הלית שמחוני היא שותפה ומנהלת מחלקת דיני עבודה במשרד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ' ושות'.

11:45
המשך הסיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה למשאבי אנוש וחווית עובד
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה
12:15
איך משאבי אנוש, וועדי עובדים ונציגויות עובדים יכולים לעזור לעובדים במימוש זכויותיהם מול מוסדות וגופי ממשל
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A1

רוצים לדעת מה מגיע לכם או לעובדים ממס הכנסה ?
איך להגדיל את הקצבאות השונות מביטוח לאומי, ואיך לקבל הכנסה פטורה ממס עד 600 אלף ש"ח בשנה ?

ד"ר גילי תמיר, מגישת תוכנית הרדיו היומית - זה מגיע לכם, ברשת ב', תתארח בוועידת יחסי עבודה לשיחה על הזכויות ששוות לכם הרבה כסף...

מרצה: ד"ר גילי תמיר- ייעוץ סוציאלי, מנחת תכנית הרדיו זה מגיע לכם ב-"כאן"- רשת ב

13:00
הדיון המרכזי: עתיד העבודה המאורגנת
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A1

לנוכח הניסיונות הממשלה, להגביל את זכות השביתה, להקטין את הזכויות הפנסיוניות ולפגוע בעבודה המאורגנת, מקדישה ועידת יחסי העבודה את הדיון המרכזי לעתיד העבודה המאורגנת.
הוועידה תארח לשיחה ולדיון את ראשי הוועדים הגדולים:
יאיר כץ- יו"ר ועד העובדים של עובדי התעשיה האווירית
מיקו צרפתי- יו"ר מועצת העובדים של עובדי חברת חשמל

מנחה: יהושע (שוקי) שטאובר, יועץ, מומחה ליחסי עבודה, עיתונאי שכתב 15 ספרים ומאות רבות של כתבות ומאמרים מקצועיים בתחומי ניהול, קריירה ועבודה.

14:00
ארוחת צהריים חוויתית במסעדת Daily Events
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A4
14:45
מופע סיום: מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס !
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2+A3

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ
מיקי גבע, יוצר הסדרות "מלבי אקספרס" ו"נפלת חזק", מעניק גבע לצופים אחרי 20 שנות במה, חוויה שונה משל מופע סטנדאפ רגיל, במין ז'אנר ששמור רק לו. במהלכו הוא מביא איתו לבמה את מיטב אמני ישראל.

איך נשמע "חברות שלך" של עומר אדם בגרסת אחרי החתונה? למה זה נשמע כאילו ישי לוי מתקמצן על הסלסולים? ומה קורה כשנותנים ליובל המבולבל לשיר את "מתנות קטנות" של רמי קליינשטיין?

וגם על החיים אחרי החתונה לצד אשתו והתינוק, על ההבדלים האינסופיים בין נשים לגברים, על יוקר המחייה בישראל ועל מה לא

מיקי גבע זה לא עוד סטנדאפ - מופע שאסור לפספס!

15:30
סיום, חלוקת שי ופיזור