רוצים לדעת מהם אזורי הצמיחה של תעשיית משאבי אנוש בשנת 2023 ?

ניהול הוא לעשות דברים נכון. מנהיגות היא לעשות את הדברים הנכונים! image
הצטרפו אלינו לוועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023 , באקספו תל אביב, כדי לקבל תובנות, לבחון אסטרטגיות לא קונבנציונליות ולחקור פתרונות חדשים שיעזרו לכם לעבור תקופות של תנודתיות ולאפשר לכם לסלול את הדרך המוצלחת ביותר לעתיד העבודה.

הירשמו עכשיו לאחד ממסלולי התוכן של וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023, והבטיחו את מקומכם.

המרכז הבינלאומי לכנסים, ופורום משאבי אנוש, שמחים להציג את האירוע המקצועי והמוביל של תעשיית משאבי האנוש בישראל לשנת 2023.

הוועידה תערך ביום ד' - 12/07/2023

במרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו תל אביב

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנת ברישום מראש
תוכנית וסדר יום
סגל המרצים
המשתתפים ייהנו מאירוח של כיבוד בוקר עשיר, כיבוד צהרים ומופע סיום.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023, תציג השנה אסטרטגיות מנהיגות נועזות וחדשניות המייצרות ערך עבור מנהלי משאבי אנוש ושישנו את הלקסיקון של עולם העבודה בעולם העבודה החדש.

עתיד משאבי האנוש בעולם העבודה החדש
קשה לחזות את הכיוון המדויק אליו צועדת תעשיית משאבי האנוש, מכיוון שישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על התפתחותה. עם זאת, סביר להניח שתעשיית משאבי האנוש תמשיך להתפתח ולהסתגל לאופי המשתנה של העבודה, תוך התמקדות בטכנולוגיה ובקבלת החלטות מונעות נתונים.

בעולם העבודה החדש, מנהלי משאבי אנוש ימשיכו למלא תפקיד מכריע בסיוע לארגונים למשוך, לפתח ולשמר כישרונות. הם גם יהיו אחראים ליצירה ויישום של מדיניות ותוכניות התומכות בצרכים המשתנים של כוח העבודה, לצד פיתוח אסטרטגיות לניהול עובדים מרוחק, הטמעת טכנולוגיות חדשות לתמיכה בשיתוף פעולה ותקשורת, ומתן הזדמנויות הדרכה ופיתוח כדי לעזור לעובדים לרכוש את הכישורים הדרושים להם כדי להצליח בעולם העבודה המשתנה במהירות.

בנוסף, מנהלי משאבי אנוש יצטרכו להישאר מעודכנים בחוקי העבודה והתקנות המשתנות חדשות לבקרים כדי להבטיח שהארגונים שלהם עומדים בחוקים החדשים, בהוראות ובהנחיות ציות מחיבות.

וועידת ישראל למשאבי אנוש HR2023, תתמקד בנושאי הליבה שאנשי משאבי אנוש צריכים להיות מעודכנים בהם ומודעים להם, המחייבים הבנה עמוקה, כגון ניהול כישרונות, מעורבות עובדים, גיוון והכלה, פיתוח מנהיגות, אימון והדרכה ושימוש בטכנולוגית HR, שייסעו להם במשימה העיקרית למשוך, לשמר ולפתח את כוח העבודה שלהם.

בנוסף, הוועידה, תספק למשתתפים הזדמנות ליצור קשרים עם עמיתיהם וללמוד על המגמות האחרונות ושיטות העבודה הטובות ביותר בתחום משאבי האנוש. הירשמו עכשיו!