סטוריטלינג והעברת מסרים - ככה תספרו את הסיפור הארגוני שלכם

כיצד לעודד יצירתיות וחדשנות בקרב עובדים באמצעות הבנת מנגנוני החשיבה וקבלת ההחלטות המוחיים.
הצגת הרצאה טרנספורמטיבית בנושא סטוריטלינג והעברת מסרים - כך תספרו את הסיפור הארגוני שלכם". בעידן שבו רעיונות מחזיקים בכוח לעצב מחדש מציאות, להצית תנועות ולטפח קשרים, אמנות הסיפור הופכת לכוח שאין שני לו.


אבל מה הסיפור שהארגון שלך מספר? סיפור תאגידי אינו רק היסטוריה; זוהי סאגה שכוללת את הערכים, המשימה והחזון שלכם. זה הכישוף שמקשר את הקהל שלכם - בין אם זה לקוחות, עובדים או בעלי עניין - למהות המותג שלכם בשדה הקרב של שוק העבודה ובכלל.


תובנות מפתח: 

  • הבנת המרכיבים של סיפור תאגידי
  • יצירת נרטיב מרתק שמהדהד עם הקהל שלך
  • מינוף הסיפור הארגוני שלך לבניית קשרים רגשיים
  • ניצול סיפורים ככלי אסטרטגי לבידול מותג


דמיינו את הסיפור של החברה שלכם כיצירת מופת על קנבס - כל משיכת מכחול מוסיפה עומק, צבע ונשמה. הרצאה זו תצייד אתכם בפלטה ובמברשות כדי לצייר את האפוס של הארגון שלכם.


בין אם אתם יזמים שמשיק סטארט-אפ, מנהלי HR שמעוניינים להמריץ את הצוות, או מגייס שרוצה לרתק את המועמדים שלו, ההרצאה הזו היא אוצר עבורכם.


הצטרפו אלינו ולמדו מאומנית סטוריטלינג מובילה, כיצד להניף את הנוצה שתעטוף את האגדה הארגונית שלכם.


מרצה: רותם שביט- בעלים ומנכ"לית של TalkMaster ביה"ס למרצים ודיבור בפני קהל, מרצה, מנחת סדנאות, חוקרת את תחום הכריזמה ומומחית למסרים בלתי נשכחים 


מועד ההרצאה: 12/07/2023 שעה 13:00

מקום: שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A4


הרשמה לכנס

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2023, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!

וועידת ישראל למשאבי אנוש