בניית מיתוג מעסיק מנצח: אסטרטגיות להצלחה בעולם כאוטי

בעידן של שינויים בלתי פוסקים, בניית מיתוג מעסיק מגנטי כבר אינה אופציה; זה הכרח. האם הארגון שלכם מוכן לגלוש על הגלים של עולם VUCA - נדיף, לא ודאי, מורכב ומעורפל? 


הצטרפו אלינו לדיון מחשמל שבו יתוו אנשי התעשייה את דרך המלך לבנייה של מיתוג מעסיק מוצלח. בואו להשיג תובנות מספורי הצלחה וללמוד ממה צריך להיזהר. בואו להיות חלק מדיאלוג שמשלב חוכמה ותיקה עם זוהר של חוכמת ההמונים!


על מה נדון? 

ביטול המסתורין של חידת מיתוג המעסיק. 

ניווט במבוך והמהמורות הנפיצות שבדרך. 

טיפוח מותג בלתי תלוי שעומד במבחן הזמן. 

מפגש אינטראקטיבי הרותם את חוכמת הקהל שיוזמן להצטרף לדיון


הכירו את המומחים 

מנחה: מיכל שרף, משותפה בחברת איי,פי,קום להתפתחות ארגונית ופיתוח מנהלים/ות, ייעוץ אסטרטגי בתחומי משאבי אנוש ולמידה ארגונית, אימון אישי וייעוץ קריירה, בין השאר עוסקת החברה במשך שנים רבות ביעוץ טכנולוגי והתמחות בהגנת סייבר לחברות.למיכל ניסיון ניהולי בכיר ועשיר של 32 שנים, במשרד רוה"מ ת"א (בדרגת אל"מ)

חברי הפאנל 

  • עדי הנדלר- Director of Global Employer Branding , Kaltura
  • נטלי זייד- Global Talent Acquision & Employer Branding Manager, Radware
  • רוני פרידמן- מנהלת מיתוג מעסיק עבור ארקיע, מרצה ויועצת אסטרטגית לפיתוח משאבי אנוש ומיתוג מעסיק M.A בתקשורת, מוסמכת אוניברסיטת תל אביב
  • ואתם:  זה לא סתם עוד דיון. זה פאנל דו-סטרי בו נרצה לשמוע גם אותך! בואו לשאול שאלות, לתרום רעיונות ולשתף פעולה עם הטובים ביותר.

אל תחמיצו את ההזדמנות הפז הזו. הזמינו את מקומכם עכשיו ההשתתפות ללא תשלום אולם מותנת ברישום מראש.


מועד: 12/07/2023 שעה 10:15

מקום: שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A4


הרשמה לכנס

להעצים אנשים, ליצור אפשרויות !

וועידת ישראל למשאבי אנוש לשנת HR2023, מבטיחה להאיר את האופק של תעשיית משאבי האנוש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות כיצד לכבוש את עולם העבודה החדש. הבטיחו את מקומכם!

וועידת ישראל למשאבי אנוש