שיבושי אספקה, רגולציה משתנה, צרכים דינמיים של עובדים ותקציבים מתכווצים – ניהול הרכש הופך למשימת אסטרטגיה ולא רק תפעול. במסלול זה נבחן את מקומו של הרכש בהובלת חוסן ארגוני, כיצד לבחור ספקים נכונים ולנהל מו״מ חכם, ואילו מערכות וטכנולוגיות באמת מסייעות לצמיחה במציאות הכלכלית של היום.
ניהול רכש ב-2025 דורש חשיבה עסקית, יכולת מו״מ גבוהה ושימוש חכם בטכנולוגיה.
בין תהליכי התייעלות, שינויים גלובליים, מגבלות תקציב וצרכים משתנים – הרכש הארגוני הפך מתפקיד תפעולי למנוע חוסן וצמיחה. במסלול זה נעסוק בניהול שרשרת אספקה בתנאי אי-ודאות, מערכות AI מתקדמות, עבודה מול ספקים ושילוב רכש עם ערכים של קיימות, חדשנות וגמישות.
בואו להכיר טכניקות, גישות וכלים חדשים בתחום. הרצאות ממומחים ודיונים על חידושים טכנולוגיים שיכולים לשפר את הידע המקצועי ולהשפיע על יישום פרקטיקות רכש מתקדמות בארגונים.
וועידת ישראל לרכש ארגוני, תאפשר לכם מפגשי נטוורקינג עם עמיתים מהתחום, ספקים פוטנציאליים, ומומחים. קשרים חדשים והעמקת קשרים קיימים במהלך הוועידה יסיעו בשיתוף מידע, פתרון בעיות משותפות, והרחבת מעגלי התמיכה המקצועיים.
הנושאים שיועלו לדיון
הצטרפו אלינו לוועידת ישראל לרכש ארגוני כדי לשמוע ממומחים ומרצים מובילים, על אסטרטגיות לניהול משברים לוגיסטיים, תכנון רכש במצבי חירום ובזמני אי וודאות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות למעקב וניהול מלאים בזמן אמת, חוזים וטכניקות בניהול ספקים.
ניהול רכש בעידן הבינה המלאכותית דורש שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ופתרונות חדשניים להתמודדות עם שיבושים ואתגרים לוגיסטיים. דגש על פיתוח יכולות חיזוי, ניהול סיכונים ובניית יחסים אמינים עם ספקים יסייע בשיפור יעילות הארגון והתמודדות עם אי וודאות במצבים ביטחוניים וכלכליים.
בואו ללמוד, לשתף ולתרום לעיצוב המקצוע, לקבל כלים לגיוון ספקים על מנת להקטין תלות ולהבטיח אספקה רציפה. ללמוד על תכנון ארוך טווח, יצירת תוכניות מגירה למקרים של משברים או שינויים בלתי צפויים, להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות לניהול מלאי ושרשרת ההספקה, כולל שימוש בבינה מלאכותית וניתוח נתונים לשיפור היעילות והחיזוי. וגם על ניהול סיכונים כולל ביטוח סחורות ופתרונות לוגיסטיים אלטרנטיביים.
הכנס יכלול ביקור בתערוכת ספקים ענקית וססגונית המציעה חיבור עם ספקים ונציגים מתעשיית משאבי אנוש, הזדמנות מצוינת לגילוי דרכים חדשות לעשות עסקים וליצירת קשרים משמעותיים.
קהל יעד:
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לי משאבי אנוש, מנהלי HR, מנהלי מיתוג וגיוס, HRBP, מנהלי רווחה וחווית עובד, מנהלי רכש, קניינים, מנהלי תפעול, מנהלי שרשרת אספקה ולוגיסטיקה, מנהלים ארגוניים, מנהלי הדרכה וכל מי שתחום ניהול המשאב האנושי והרכש הארגוני הוא חלק משגרת עבודתו.