שינוי פרדיגמה בחשיבת משאבי אנוש בכל הקשור לניהול חווית עובד

חדשנות בעולמות הרווחה והאושר הארגוני
עובדים הם המשאב היקר ביותר של כל ארגון והמפתח לשגשוג והצלחה כוללת. לכן השקת אסטרטגיית חווית עובד (EX) ברורה מקבלת חשיבות עליונה.

להיות מודע ליתרונות של חוויות חיוביות של עובדים היא התחלה חשובה. אבל "מודעות" ו"פעולה" הן שתי משימות שונות מאוד. העובדים שלכם לא ייהנו מאמירות יפות, אלא רק מיישום אסטרטגיות שהופכות את תפקידם ליעיל יותר.

בין אם העובדים שלך עובדים באתר, מרחוק או על פני מספר אזורי זמן, כולם מהווים מרכיב בלתי נפרד מהצמיחה והצלחת החברה שלך ויש להתייחס אליהם ככאלה.

סקר של גאלופ על מעורבות עובדים מצא שלארגונים עם כוח עבודה מעורב יש רווחיות גבוהה יותר ב-23% ותפוקה גבוהה יותר ב-18% מאשר חברות שבהן העובדים מעורבים פחות.

הוועידה תציג למנהלי משאבי אנוש כלים שיסייעו לקדם חווית עובד כוללת, במיוחד עבור עובדים במשמרות ללא משרד. עובדי קו חזית אלו המהווים את הרוב המכריע מכוח העבודה העולמי (בסביבות 2.7 מיליארד אנשים), העובדים בתעשיות קריטיות כגון בריאות, ייצור, מגזר ציבורי, בנייה, קמעונאות, תחבורה וטלקומוניקציה נשכחים לעתים קרובות על ידי המעסיקים הנוטים להיות ממוקדים יותר בעובדים הכרוכים סביב שולחן העבודה שלהם.

וועידת ישראל למשאבי אנוש מקדישה גם השנה מסלול ייחודי לאושר ארגוני וחווית עובד, שיציג מגוון שיטות ורעיונות ליישום רווחה ארגונית בעולם העבודה החדש, שיש בהם כדי לסייע לכם להפוך את רווחת העובדים למנדט עסקי מוביל.